Welcome to //LadyNyd Paradise . F O L L O W | D A S H B O A R D .
//LadyNyd


entries | profile | linkies | tagboard

Monday 15 October 2012
Single Mingle




Hey my followers ! Sorry dah lama tak update blog . Nothing to share , tapi dalam hati rasa nak share jugak ngan korang semua . But ... biarkan saja lah =)

Btw now i'm single mingle ! Jyeahhh . Almost 1 month ! I think ! Hahaha , sebab aku jenis susah nak ingat tarikh-tarikh bagai ni . Wink* 

But dalam 2 weeks ni , hati aku rasa macam ada some1 , but naaaaa ... dia tak tau la kot aku sayang dia dah 95% . Opsss ! Dah banyak sangat percent disitu . 

But kekadang rasa risau , risau teramat . Takot aku nanti putih mata je . Haihhh sian aku weihh ! HAHAH. 
K just a joke ! *

Now aku rasa macam penat nak mencari some1 , biar lah some1 tuh datang sendiri kat aku . Hahahah , nampak tak bangang kat situ*

Aaaaaa ape lagi nak merepek meraban ni ek ?? Hmmm tade lah kot .. Bye ! =)


p/s : jangan layan aku tengah senget benget ni 0.o


0 si cantik
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.