Welcome to //LadyNyd Paradise . F O L L O W | D A S H B O A R D .
//LadyNyd


entries | profile | linkies | tagboard

Wednesday 31 October 2012
1st Date

Hey All :)
Merujuk tajuk diatas ye . Hehehe , aku nak citer ni . Pliss statik depan lappy or pc anda okey .
Haritu kan , ade orang tuh , or senang "A" je la k , ajak aku kuaaa . 
Time tuh ayah aku warded , so aku sememang2 nye bosan tahan beruk kat hospital tuh .
Tetiba si "A" ni bbm aku cakap "nak kua tak?"
And aku cakap no hal , janji pick up me la kan =)
Aku ingat lagi time dia ambik aku tuh , perghhh , kilat menyabung2 , rase macam kena petir pon hadoo . Haa . masuk je kereta si "A" ni , selambe je kutuk2 aku . " Hahaha , kena hujan " . Haih dalam hati aku , selamat 1st time kuar ngan kau sorang2 dalam hujan ni , kalau tak dah duku dah dahi kau tuh "A" :D
Ahh lupekan bab itu , Hahah so si "A" ni bawak eden p POLO , bajet nak jog ngan kaki dia terseliuh tuh la kan . And kat POLO tuh gak dia kutuk aku "Asal pendek sangat ? HAHAHA " .
Perghh perghh ! Jangan disebut hal pendek depan aku . Tacing 1 jam nnt haaa padah you =)
Bila tengok kaki dia , sian pulak sebab dia amik aku pastu kena bawak kereta yg manual lagi , nak je papah dia . Tapi aku malu . Malu tapi mahu gitu :D * tangan dibahu mata keatas * Thanks A sebab happy kan saya selama 2 bulan ni =) Hope sangat awak baca entrie yg tak seberapa ni <3

Much Love <3
p/s:okey stop at sini . tade idea nak taip wei ! saya bukan blogger yg byk citer nk kongsi ngn anda semuaaaa .
Sekian , Terima Kasih =)


** eh eh korang , btw . i think he will be my mr.RIGHT kot . doa kan . Aminnnn ;)

0 si cantik
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.