Welcome to //LadyNyd Paradise . F O L L O W | D A S H B O A R D .
//LadyNyd


entries | profile | linkies | tagboard

Tuesday 3 January 2012
sekolah




yaw ! sume sekarang duk kecoh , SEKOLAH ! BACK TO SCHOOL ! huhu

okey ! sumpah aku rindu zaman sekolah , zaman duk hostel ! 1st tyme masuk hostel tyme fom 4 , siap ade cakap , "kamu budak baru ye ? nape cam sombung n langsi semacam je ?" . OH GOSH ! dapat soalan macam tu terus , damn la ! HAHA , sememang nye sape tak kenal aku , akan anggap aku macam sombong tuh . HAHHA tapi bile korang tau perangai sebeno aku , kompem korang tak sanggop nak dengo punye lah ! :face38:

mule dapat tau nak kene masuk hostel , lorh mesti kene buli bla bla bla sume , but rupe nye tak , gile happy je semendang kat sane , haa .. bole slim tau ! betoi tak tipo HAHHA , coz aku jarang makan sangat , bile ade daging ngan ayam je g makan , kalo ikan HUHHH sowi la , tak minat sangat !

kalo aku ade pics skolah dulu bole tunjuk , ni tak pendrive dah ilng lah , so sad ! sume kenangan dalam tuh . HAIHHH . rindu gile kat membe-2 gado sume :face69:

p/s : if korang bace , sile komen k ! pada yang berkenaan ! :93:


0 si cantik
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.